Termeni de livrare. Garantii si returnare


Reclamatiile sant posibile numai bunuri achiziționate prin www.trufedevanzare .ro. Plângerea trebuie să fie aplicata fără întârziere, și chiar la locul la livrare la destinatar. Plângerea trebuie făcută imediat după primirea bunurilor prin e-mail sau telefon contactați operatorul. Dacă transportul a fost livrat cu întârziere, a fost deteriorat de ambalare, etc., va rugam sa contactati serviciul clienti operatorul prin email la trufavest@yahoo.com
În cazul în care clientul nu își exercite drepturile în momentul și cauza de aplicarea a condițiilor anterioare, transportul a fost livrat în mod corespunzător și la timp. Clientul este operatorul responsabil pentru orice pierderi suferite de acesta, prin încălcarea în mod intenționat una dintre resp prevederilor de mai sus dupa cum nu a introdus informatile corecte in formularul de inregistrare. La primirea coletului, este necesar pentru a verifica numărul de elemente individuale, precum și orice daune fizice ale produsului. Clientul este obligat să depoziteze bunurile achiziționate în conformitate cu instrucțiunile producătorului de pe ambalaj. Reclamatile nu vor fi acceptate în cazul în care clientul nu demonstreaza să respecte instrucțiunile producătorului, sau defectul sa datorat manipulării sale precum și depozitare. Mărfuri defecte reclamate la timp, demonstrabil achiziționate de la magazin online va fi înlocuit cu un produs nou, sau plangerea reclamanta prin restituiriea banilor .
Clienti SC Marcolas SRL pot returna produsele cumparate, in ambalajul original si cu sigiliul de garantie intact, in termen de 5 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expediereaSC.Marcolas SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data returnarii produselor.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Returnarea produselor se face obligatoriu DUPA CE NE-ATI NOTIFICAT IN PREALABIL. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare prealabila.
"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Livrarea produselor:
Plata
-Plata produselor prin ramburs . Astfel, pretul produselor comandate se va achita curierului dupa inmanarea coletului.
-Prin ordin de plata.Astfel produsele vor fii livrate dupa confirmare a platii
-Plata onlain cu cardul.Astfel produsele vor fii livrate dupa confirmare a platii
Stabilirea intervalului orar
Exista posibilitatea de a stabili cu firma de curierat un orar de livrare. Acest lucru trebuie specificat in campul mentiuni la lansarea comenzii.
Livrare nereusita
Daca la livrarea comenzii nu se poate preda coletul, curierul va lasa o instiintare, dupa care va mai incerca sa livreze coletul cel mult inca de doua ori.
Intervalul de livrare
Livrarea se face intre orele 9-17, din acest motiv va rugam sa specificati o adresa de livrare unde curierul nostru va poate gasi in acest interval de timp.
Transport
Produsele selectate sunt expediate la adresa specificata in comanda in termen de 2-7 zile lucratoare de la efectuarea comenzii,sau daca apare o dificultate in termenul transport veti fi anuntati telefonic sau prin email. Produsele noastre va sunt expediate prin Serviciul de curierat URGENT CURIER. Deoarece curierii livreaza coletele in timpul programului de lucru, este recomandat sa ne specificati adresa unde va aflati in timpul zilei. Daca doriti livrarea produselor la locul dvs. de munca, va rugam, la comanda treceti denumirea firmei in rubrica „Observatii”. Costul transportului va fi calculat in functie de locatia dumneavoastra si vom alege firma in functie de cea mai buna oferta disponibila *(clientul are posibilitatea sa aleaga firma de curier agreata). Costurile aferente expeditiei vor fi achitate integral de catre client. Comenzile a caror valoare este egala sau mai mare de 2000 lei beneficiaza de transport gratuit. Modalitatea de expeditie va fi stabilita de comun acord si veti fi contactat telefonic de un operator. Clientul achita prin ramburs curierului contravaloarea comenzii la preluarea produsului.